یه بهمنی خاص شاید نباشه اما یه جوردیگه اس

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

یه بهمنی خاص شاید نباشه اما یه جوردیگه اس



نظرات شما عزیزان:

فندق02
ساعت13:15---26 مرداد 1395
بهمن ماه؟؟؟؟؟؟؟؟
بهمن اگه ماه بود که اسمش دی بود!
.
.
.
.
دددوووررروووددد بر متولدین تنها ماه دو حرفی سال
پاسخ:هعییی ترجیح میدم سکوت کنم


shaftaloo
ساعت20:31---19 تير 1395
اره دیگه پس این چیه تو رو گرفته ولم نمیکنه؟..در ضمن شفتالو نه شفتال بیسواد
پاسخ:خخخ نه دیگه عصر عصر ساده کردنه منم خلاصه کردم چرا بهت برمیخوره شفتال جان


shaftaloo
ساعت20:28---19 تير 1395
هههه اره معلومه واقعن....پس معلومه زیادی جو ادمیت گرفتت...
پاسخ:ادمیت مگه جو داره؟؟؟ول کنن توهمونحال بمون ادم بودن هیچ سودی نداره...همون شفتال باشی خوبه


shaftaloo
ساعت20:19---19 تير 1395
هر وقت تو شدی من میشم...ببین اگه حالت خوبیه به منم بگو باشه..هاهاهاهاها
پاسخ:بابا چرا همرو مث خودت میبینی من خیلی وقته ادم شدم باورنمیکنی از بقیه بپرس بوخودا..الان فقط تو ناچ ناچ


shaftaloo
ساعت20:14---19 تير 1395
اره دیگه فقط دی ماهی ها خاصن...
پاسخ:خخخ کوفته اعتماد بنفس کی ادم میشی توخخ


shaftaloo
ساعت20:12---19 تير 1395
اوه یس ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ شنبه 19 تير 1395 ساعت 12:15 توسط gomnam